מחפשים כלי אוכל לילדים?

באתר נובי תמצאו:

  • צלחת סיליקון נצמדת – הקץ לצלחות נופלות! כלי האוכל מסדרת Sure Grip של Nuby מעוצבים כך שיהיה קל להשתמש בהם ולנקותם. בנוסף, ישמרו על האוכל בתוך הצלחת. מצמד הוואקום נאחז בקלות בשולחן ומקל על אכילה עצמית הן לך והן לילדך. המוצר מעוצבב בכדי להפחית את הכתמים והבלאגן שההורים צריכים להתמודד עימם.
  • מיכל לאבקת חלב – מיכל אבקת החלב של נובי לערבוב אבקת חלב טרי בכל עת ! לא רק שהוא מודד עבורך את אבקת החלב אלא גם מבטיח שמנה נכונה של אבקת חלב תינתן בכל האכלה. מיכל אבקת החלב מושלם במידתו לצורך שימוש בנסיעות. אינו מכיל ביספנול A
  • סינר ויניל עם כיס – בניגוד לסינרים רגילים שמתלכלכים מהר וצריכים כיבוס לאחר כל ארוחה, NUBY מציעהה פתרון יעיל סינר שקל לניקוי לאחר כל ארוחה ללא כביסה. הסינר רחב וארוך על מנת לשמור על ניקיון התינוק . הסינר מבית  NUBY ישמור על בגדי התינוק נקיים  במהלך כל  הארוחה. בנוסף, לסינר יש כיס שאוסף את שאריות המזון  במהלך הארוחה. הסינר נסגר באמצעות סקוטש עבה ונוח ללבישה ולהורדה ומעוצב בעיטורים וציורים צבעוניים. הצד הפנימי של הסינר עשוי חומר  100% כותנה – והצד הקדמי עשוי 100% ויניל חומר שמונע מנוזלים ומאוכל לחלחל לבגד וללכלך אותו.
    ניתן לנקות מיד לאחר האוכל באמצעות מטלית לחה ומעט סבון.
  • קערה וכפית מעוצבים – קערה עמוקה עם כפית גדולה לאחיזה נוחה של הפעוט