מחפשות כוסות לתינוקות ? בואו לבדוק את המבחר של נובי:

  • כוס הפלא 360 עם מכסה – כוס הפלא של נובי הונדסה לשתייה ואחיזה קלות יותר, מתוכננת בעבור שני אנשים – הילד וההורה – ובמיוחד עבור מתחילים.
    הפעוט שלך ימצא את המעבר מהבקבוק לכוס כקל עם שולי הכוס המאפשרים שתייה מכל הצדדים.
    עיצוב הכוס הינו נטול שסתום ועמיד בפני דליפות. שולי הסיליקון הרכים מעוצבים באופן ייחודי בכדי למנוע טפטוף ודליפות בעוד שהם עדינים לחניכי הפעוט ולשיניו הבוקעות.

  • כוס אולטרא מצוירת עם מנגנון קליק – כוס מצויירת אולטרא עם פיית סיליקון , עוזרת בלימוד מעבר קל לשתיה בכוס , בעלת שסתום מובנה ביחידה אחת
    בעלת מנגנון קליק מיוחד למניעת נזילות
    אינה מכילה ביספנול A

  • כוס אימון עם פיה רכה – הכוס מתוכננת במטרה להפוך את ההאכלה והטיפול לקלים ביותר,מעוצבת במחשבה על שני אנשים, הכוס ללא נזילות היא המוצר המושלם לילדך הפעוט אשר ימצא את המעבר מבקבוק לכוס קל ביותר עם פיית הסיליקון הרכה,העיצוב המיוחד של השוליים וצורת הכוס אשר מותאמת לידיו הקטנות. המעבר מבקבוק לכוס ישמח אתתכם בעזרת העיצוב המיוחד של נובי המונע דליפות,ללא שסתומים. פייה : פיית הסיליקון הרכה היא בעלת עיצוב ייחודי המונע טפטוף ונזילות. פיית הסיליקון הרכה המיוחדת מאפשרת את זרימת הנוזל דרכה עם פעולת היניקה של הילד. פיית הסיליקון נאטמת כאשר פעולת היניקה נפסקה,ובכך מבטיחה מניעת דליפות. עם זאת , הקשית עדינה לחניכיים ולשיני הילד במהלך בקיעתן. כוס : מיוצרת מחומר פלסטי שאינו שביר.
    אינה מכילה ביספנול A

ניתן למצוא עוד כוסות לתינוקות באתר נובי