מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY המשווק במעל ל- 150 מדינות בעולם וזוכה בפרסים נחשבים בקטגוריית כוסות האימון, מציג סדרה חדשה של כוסות אימון מעוצבות ומדליקות המיועדות לשלבי התפתחות שונים ובעלות מנגנון מיוחד המונע נזילות!

אחד השלבים החשובים בהתפתחותם של ילדים הוא ללמדם לשתות באופן עצמאי, פעולה מוטורית לא פשוטה עבורם שמצריכה אימון, הן מבחינת צורת אחיזת הכוס באופן יציב והן מבחינת יניקת הנוזל מהפיה בצורה נכונה עד למעבר לכוס רגילה. בדיוק לשם כך יצר המותג סדרה חדשה של כוסות אימון לשלוש רמות גילאים. הכוסות כולן צבעוניות, מעוצבות ומקושטות בציורי חיות שונות כדוגמת דינוזאורים, ציפורים, זברה ומעופפים שונים, שמעניקים לכוסות מראה של צעצוע, מגרים ומושכים את תשומת ליבו של העולל לשתייה.

הכוסות מחולקות לשלוש רמות גילאים לפי שלבי ההתפתחות השונים. מגיל 6 חודשים כוסות בעלות פייה בולטת במיוחד המקלה על השתייה, מגיל 12 חודשים כוסות המצוידות בקשית היגיינית, ומגיל 18 חודשים כוסות בעלות פיה שטוחה המדמות בצורה הקרובה ביותר כוס רגילה ומהוות את השלב האחרון במעבר. הכוסות כולן מכילות 270 מ”ל נוזלים ומצויידות במנגון “קליק איט” מיוחד שמטרתו לנעול את הכוס ולמנוע טפטופים ונזילות מכל צדיה. כמו כן, בנויות מבחינה ארגונומית לאחיזה נוחה ומותאמות לידיו הקטנות של התינוק.